Медитативний похід 2018 (28 липня, СБ, Сколе)

28 липня (сб), м. Сколе, водоспад Гуркало

poster_web

Міжнародна спільнота християнської медитації (WCCM)
Львівська спільнота християнської медитації у традиції Джона Мейна OSB

МЕДИТАТИВНИЙ ПОХІД
28 липня (сб), м. Сколе, водоспад Гуркало

Тема походу:
«СПОГЛЯДАННЯ ТА САМОПІЗНАННЯ»
Прийняття, залишення та переображення
власного «Я» у Божій Присутності

icons_fb

28 липня відбудеться чергова подія нашої спільноти — медитативний похід із учасниками львівської групи WCCM на водоспад Гуркало. Медитативний похід — це спроба подивитися на практику медитації, практику споглядальної молитви, з простої та природньої точки зору. 

Християнська медитація у формації бенедиктинця о.Джона Мейна, яку ми зазвичай практикуємо сидячи, має також вимір, що може бути поєднаним із активними діями. Можна сказати, що людина, яка медитує у певний час, призначений для духовних вправ, занурюється у Божу присутність та може залишатися у ній постійно. Все, що ми робимо із увагою, перебуваючи «тут та зараз» та усвідомлюючи себе присутніми у присутності Того, Хто Є — все це форма медитації, один із шляхів споглядання. У поході ми будемо практикувати наступні споглядальні вправи: медитацію у ходьбі, усвідомлене спостерігання, споглядальну фотографію, медитацію сидячи. Похід складається з трьох частинпохід із медитацією у русі, відпочинок із медитацією сидячи та молитвою бревіарія, повернення із медитацією у русі. Ця подія розрахована на осіб, що знайомі із християнською медитацією у традиції Джона Мейна та вже мають початковий досвід практики споглядання. 

Після медитативної сесії на водоспаді ми плануємо приділити час вільному спілкуванню на головну тему походу, «Споглядання та Самопізнання». Говоритимемо про досвід повсякденної споглядальної молитви — медитації — та його зв’язок із християнською споглядальною традицією. Розглянемо самопізнання, як шлях знайдення, розширення (залишення) та переображення нашої особистості у світлі Присутності Того, Хто Є — Того, Хто досконало знає кожного з нас. Спробуємо разом знайти місток між нашою власною практикою безмовності та словами о.Джона Мейна, якими він описував мету паломництва медитації: «Медитація веде нас до взаємин, що є ключовими для нашого життя. Медитуючи, ми входимо в інтимну близькість з Богом — близькість, що походить із вічної реальності Його любові та Його знання нас. У цьому знанні і в цій любові Бог закликає нас до буття. Ми можемо знати Бога не як об’єкт нашого знання, але виключно беручи участь у Його самопізнанні, у Його житті, у Його Дусі. Ми завжди повертаємося назад до вихідної точки нашого буття — до Його любові і Його знання нас. Ми приходимо до того, що знати і любити Бога ми можемо, лише дозволяючи Йому знати і любити нас. Ми дозволяємо Його самопізнанню ставати нашим самопізнанням.» (о.Джон Мейн OSB «Океани Бога»)

Спікери бесіди:
— координатор львівської групи WCCM Ірина Коковська,
— бенедиктинські облати WCCM Марія Захарова та Альберт Захаров
— фахівець з медичних аспектів медитації Ольга Летнянчик
— гештальт-психотерапевт Надія Іванців

Формат спілкування є вільним, до бесіди запрошуються усі учасники походу.

Програма походу:
— Ранковий доїзд до м. Сколе
— Піший маршрут до водоспаду, медитація у русі (із споглядальними читаннями), практика споглядального спостерігання «тут та зараз»
— Досягнення водоспаду: вправи для зосередження, медитація сидячі на карематах, читання та молитва бревіарію, обід, час на спілкування
— Піше повернення до початкової точки маршруту та медитація у русі
— Доїзд до Львова

break

Untitled-1РЕЄСТРАЦІЯ УЧАСНИКА:

break

Фоторепортаж з минулорічного походу:

1

break

Про споглядальні вправи у поході:

У поході ми практикуємо: християнську медитацію у традиції о.Джона Мейна (у ходьбі та сидячи), практику усвідомленого спостерігання та практику споглядальної фотографії.

Практика християнської медитації о.Джона Мейна добре знайома усім, хто відвідує зустрічі груп нашої спільноти. Зазвичай ми молимося у цей спосіб нерухомо сидячи на стільці або на подушці, у зосередженості та тиші повторюючи про себе наше просте молитовне слово «Мараната», входячи таким чином своїм спокійним серцем та уважним розумом у Присутність Бога «тут та зараз». Але є дуже природній спосіб такої медитації у русі — замість сидячого положення тіла ми спокійно та уважно йдемо, повторюючи про себе нашу молитовну формулу, поки не пролунає дзвіночок завершення часу медитації. Медитація у русі потребує дещо більшої уважності від нас, але це є той же самий спосіб споглядальної молитви, який ми практикуємо на щотижневих зустрічах груп.

Наступні дві вправи, практика усвідомленого спостерігання та практика споглядальної фотографії — це природні та прості шляхи до переживання того повсякдення, яке у кожну мить дарує нам Бог, та яке ми зазвичай можемо не помічати у всіх деталях та у повному обсязі. Стан легкої уважності та ясного перебування у реальності за межею наших думок та почуттів, який ми культивуємо у медитації, є містком до прийняття тих простих та звичайних дарів, які Бог вже дав нам, ще до наших прохань. Саме через цю уважність та простоту сприйняття ми можемо побачити цей дар «звичайної реальності» у дуже індивідуальному, навіть інтимному ракурсі — як щось, що саме нам та саме зараз дав Творець всесвіту для нашого щастя, зростання та єднання з Ним. Після півгодинної медитації у ходьбі ми протягом години намагаємося спостерігати за навколишнім природним середовищем, за своїми станами, що виникають та згасають. Спостерігаємо, залишаючись у тиші та спокої, утримуючись від внутрішніх та зовнішніх балачок, не надаючи реальності ніяких власних оцінок та приймаючи її як дитина, з відкритими очами душі. Якщо ми відчуваємо, що певна мить нашого споглядання особливо звернена до нашої свідомості та переповнена красою — ми творчо та креативно входимо у ці двері моменту, зробивши фото-знимок. Фотографування не має бути адиктивним (маємо шукати міру у кількості знимків та у виборі композиції), не має бути занадто дискурсивним (не шукаємо у реальності відбитків свого розуміння та своїх думок). Кожна споглядальна фотографія — це просто іскра з вогню нашого перебування у простій Божій Присутності, не тільки у речах важливих та великих, а й у найменших дрібничках.

break


christian-meditation.com.ua/subscribe
Підпишіться на розсилку новин сайту WCCM-Україна