Медитативний похід (12 серпня сб, м. Сколе)

12 серпня (сб), м. Сколе

poster_color

Міжнародна спільнота християнської медитації (WCCM)
Львівська спільнота християнської медитації у традиції Джона Мейна OSB

Медитативний похід

12 серпня (сб), м. Сколе
Туристичний похід
#13 на гору Парашка

collage1

12 серпня відбулася чергова подія нашої спільноти — медитативний похід із учасниками львівської групи WCCM на гору Парашка. Медитативний похід — це спроба подивитися на практику медитації, практику споглядальної молитви з простої та природньої точки зору. 

Християнська медитація у формації бенедиктинця о.Джона Мейна, яку ми зазвичай практикуємо сидячи, має також вимір, що може бути поєднаним із активними діями. Можна сказати, що людина, яка медитує у певний час, призначений для духовних вправ, занурюється у Божу присутність та може залишатися у ній постійно. Все, що ми робимо із увагою, перебуваючи “тут та зараз” та усвідомлюючи себе присутніми у присутності Того, Хто Є — все це форма медитації, один із шляхів споглядання. У поході ми практикували наступні споглядальні вправи: медитацію у ходьбі, усвідомлене спостерігання, споглядальну фотографію, медитацію сидячи. Похід складається з трьох частин — підйом із спогляданням у русі, відпочинок із медитацією сидячи та молитвою бревіарія, спуск донизу. Ця подія була розрахована на осіб, що знайомі із християнською медитацією у традиції Джона Мейна та вже мають початковий досвід практики споглядання.

1

2

break

Програма походу:
— Ранковий доїзд до м. Сколе
— Піше сходження (3 години), медитація у русі (із споглядальними читаннями), практика споглядального спостерігання “тут та зараз”
— Досягнення більш-менш високої точки під’йому: медитація сидячі на карематах, читання та молитва бревіарію, обід, час на спілкування.
— Піше повернення до початкової точки маршруту та медитація у русі
— Доїзд до Львова

Тексти для для медитативних сесій походу (*.PDF)
web_icons

break

Про споглядальні вправи у поході:

У поході ми практикуємо: християнську медитацію у традиції о.Джона Мейна (у ходьбі та сидячи), практику усвідомленого спостерігання та практику споглядальної фотографії.

Практика християнської медитації о.Джона Мейна добре знайома усім, хто відвідує зустрічі груп нашої спільноти. Зазвичай ми молимося у цей спосіб нерухомо сидячи на стільці або на подушці, у зосередженості та тиші повторюючи про себе наше просте молитовне слово «Мараната», входячи таким чином своїм спокійним серцем та уважним розумом у Присутність Бога «тут та зараз». Але є дуже природній спосіб такої медитації у русі — замість сидячого положення тіла ми спокійно та уважно йдемо, повторюючи про себе нашу молитовну формулу, поки не пролунає дзвіночок завершення часу медитації. Медитація у русі потребує дещо більшої уважності від нас, але це є той же самий спосіб споглядальної молитви, який ми практикуємо на щотижневих зустрічах груп.

Наступні дві вправи, практика усвідомленого спостерігання та практика споглядальної фотографії — це природні та прості шляхи до переживання того повсякдення, яке у кожну мить дарує нам Бог, та яке ми зазвичай можемо не помічати у всіх деталях та у повному обсязі. Стан легкої уважності та ясного перебування у реальності за межею наших думок та почуттів, який ми культивуємо у медитації, є містком до прийняття тих простих та звичайних дарів, які Бог вже дав нам, ще до наших прохань. Саме через цю уважність та простоту сприйняття ми можемо побачити цей дар «звичайної реальності» у дуже індивідуальному, навіть інтимному ракурсі — як щось, що саме нам та саме зараз дав Творець всесвіту для нашого щастя, зростання та єднання з Ним. Після півгодинної медитації у ходьбі ми протягом години намагаємося спостерігати за навколишнім природним середовищем, за своїми станами, що виникають та згасають. Спостерігаємо, залишаючись у тиші та спокої, утримуючись від внутрішніх та зовнішніх балачок, не надаючи реальності ніяких власних оцінок та приймаючи її як дитина, з відкритими очами душі. Якщо ми відчуваємо, що певна мить нашого споглядання особливо звернена до нашої свідомості та переповнена красою — ми творчо та креативно входимо у ці двері моменту, зробивши фото-знимок. Фотографування не має бути адиктивним (маємо шукати міру у кількості знимків та у виборі композиції), не має бути занадто дискурсивним (не шукайте у реальності відбитків свого розуміння та своїх думок). Кожна споглядальна фотографія — це просто іскра з вогню вашого перебування у простій Божій Присутності, не тільки у речах важливих та великих, а й у найменших дрібничках.

break


christian-meditation.com.ua/subscribe
Підпишіться на розсилку новин сайту WCCM-Україна